Сектор освіти, культури, молоді та спорту Городнянської РДА
КЗ "Центр з обслуговування закладів освіти"

Засідання творчої лабораторії учителів іноземної мови Городнянського району

    15 жовтня 2019 року на базі відділу освіти, молоді та спорту Городнянської райдержадміністрації відбулося засідання творчої лабораторії вчителів іноземної мови з проблеми «Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій на уроках англійської мови в  умовах  Нової української школи». До участі були запрошені вчителі англійської мови Городнянського району.

    Кравченко Ю.В., керівник творчої лабораторії, вчитель англійської мови Вихвостівської ЗОШ І-ІІ ступенів,  висвітлила питання  «НУШ: результати першого року, підготовка до нового» та провела майстер-клас  «Розвиток комунікативної компетентності учнів  через розробку історії у форматі Storytelling».  Юлія Володимирівна  розкрила теоретичні питання використання Storytelling, а також провела практичне заняття з вчителями щодо ефективного впровадження його на уроках англійської мови.

    Козак Ю.В., методист РМК, поділилася своїми практичними лайфхаками «Елементи STEАM-освіти на уроках англійської мови». З великим задоволення та захопленням вчителі взяли участь у  виконанні творчих проектів з використанням STEАM-освіти.

    Також Юлія Василівна ознайомила присутніх із листом МОНУ від  01.07.2019р. №1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році». Зупинилась на питанні проведення І етапу та підготовку II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської та німецької мови.

    Сандуляк А.Л., вчитель англійської мови Хоробицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, поділилася досвідом роботи з проблеми «Планування та проведення тижня англійської мови «Учнівські ноу-хау»». Присутнім було представлено  проектні роботи учнів Хоробицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

      Панасевич С.В., методист з психологічної служби, провела психологічний практикум «Розвиток навичок психологічного відновлення внутрішніх ресурсів педагогічних працівників» в  ході якого вчителі дізналися про  ресурси власного організму, навчилися їх використовувати, підвищили внутрішню мотивацію та самооцінку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



« повернутися до списку новин